2018. november 14., szerda

Ezért érdemes írni - Horgászblog díj 2018






Egy sokévesnek mondható hagyomány szerint minden esztendő tizenegyedik havának tizenegyedik napján, nem nagy meglepetésre, de pontban tizenegy órakor közhírré tétetik az előző év nyertese által (Streamfun) az aktuális, jelen esetben 2018 legjobb horgászbloggere díj győztese.
Hallottam már korábban erről az úgynevezett vándorcímről és néhány általam is előszeretettel pörgetett blog nyert is ilyen elismerést, de őszintén megmondva nem túl gyakran keringett a gondolataimban, hogy mi lenne ha egyszer én is megkaphatnám.
Talán éppen ezért, érthető módon villámcsapásként ért az az üzenet, melyet kedves horgászcimborámtól kaptam.
Az állt benne feketén-fehéren, hogy gratulál, merthogy engem jelöltek meg győztesként.
Először nem is értettem, miről beszél! :-)
Igaz, hogy néhány éve forog már a blogom a keresőmotoroknak köszönhetően a nagyvilágban, de az elmúlt  horgászszezonokban finoman szólva sem töltöttem rongyosra tartalommal.
Viszont idén tavasszal újra visszataláltam a horgászathoz és vele együtt újfent rátaláltam a kalandok megírásának kacifántos ösvényére. Találtam benne valami újat, valami szépet.  Nem mondom, hogy innentől kezdve elárasztottam az internet népét végeláthatatlan irományok sokaságával, de azt meg kell hagyni, hogy a korábbi évek "termelésének" a sokszorosát pötyögtem virtuális hasábokra.
Újra élveztem a dolgot.
Akármennyire is úgy gondolom, hogy az emberek egyre kevesebbet olvasnak hosszúnak mondható beszámolókat, mégis időről-időre jön pár kedves szó, néhány dicsérő megjegyzés, ami mégis visszaigazolás arra, hogy nem körmölünk hiába.
Ezzel bizonyosságot nyer, hogy van akiket érdekel, sőt talán várja is, hogy mi lesz az újabb kaland, amit megpróbálunk a lelki szemei előtt húzódó, képzeletbeli vászonra a szavainkkal megfesteni.
Ilyesfajta visszaigazolást nyújt számomra ez az elismerés is, amit büszkén fogok viselni a blogom nyitóoldalán.
Azt hiszem kötelességem megemlékezni arról is, hogy szerencsére kis hazánknak rajtam kívül sok más horgászbloggere is van, akik legalább ugyanennyire, ha nem jobban, de szintén megérdemelik, hogy szót ejtsünk róluk.
Mivel egyben feladatom is, hogy megnevezzek általam két, igen nagyra tartott blogot, akikkel szeretnék osztozni az elismerésben, így az első választottam:  Fishingeverywhere.blog.
A srácok történetei hasonló jegyeket tartalmaznak, mint az én irományaim, ezért érthető módon kedvelem őket. Szuper képekkel varázsolják el a nagyérdeműt, ami szerintem a mai blogolás egyik alappillére.
Olvasmányos, igazi beleképzelős, mesélős a legtöbb posztjuk, és ez a fajta stílus közel áll a szívemhez.

A sorrendet nem figyelembe véve, a második általam kiemelt blog pedig egy olyasvalaki, aki az előző esztendőben is "csak udvarhölgy" szerepet kapott, pedig ha valakinek, akkor neki igazán kijárna már a képzeletbeli dobogó legmagasabb foka. Sokoldalú, nagy tudású horgász ő, szereti a szép magyar beszédet, és pontosan tudom, hogy egy-egy bejegyzés mögött micsoda háttérmunkát végez, igazi maximalista! Jó példa lehet minden mai fiatal blogger számára!
Ő pedig nem más, mint: Mosonihorgasz.
Szívből gratulálok mindkét szerzőnek és további sok sikert kívánok a netes tevékenységükhöz!

Itt is szeretném megköszönni  Streamfun-nak ezt a csodás elismerést, igyekszem megszolgálni a jövőben!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése